Lunch med Amy

Igår hade jag en riktigt usel dag. Eller den började bra. Vaknade, frukost, åkte mot stan för en fika med Rebecka, som jag inte träffat sen hon var i Paris och hälsade på. Men på bussen började jag må illa. Förbannat illa. Så illa så att det första jag gjorde när jag klev av bussen var att spy. Framför alla människor. Jävligt pinsamt var det.

Skyndade hem till Theo, låg och ynkade mig i hans soffa hela eftermiddagen. Spydde en gång till. Sen blev det trevligt igen, för sen åt vi tacos och såg på Jackie Brown.

Nu ska jag in till stan och träffa Amy!

Som jag har saknat henne. Hon har ju varit i Australien i ett år, så jag har inte träffat min allra bästa vän på ganska exakt ett år.

Tyvärr har vi inte tid med mer än en lunch, eftersom hon jobbar. Men det är bättre än inget!
Kommentarer
Postat av: PaxY

Ojoj... Hoppas det är bättre nu i alla fall!

2008-07-23 @ 12:26:29
URL: http://paxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0