Mina coola solbrillor

Var inne på mitt rum och promenerade lite.

Snubblade över mina trasig favoritbrillor.
I really miss them. They almost became a friend.



Köpte dem för 3 euro på HM, men nu kan jag inte hitta dem nånstanns

Det är ingen som råkar veta vart man kan få tag på ett par.

Har funderat på att ta med dem till en optiker och köpa en ny skruv. Det är nämligen skruven som håller fast hela bågen som är borta.

Men jag vet inte om de är värda pengarna, eftersom jag köpte dom så billigt så kanske dem går sönder närsomhelst i alla fall.

Blev så upprörd över mina fallna vänner att jag gick och hämtade mig en stor skål glass åt mig. Trösta mig lite...
Kommentarer
Postat av: sanny

kort för mig när jag är van och vara långhårig :)

tack

2008-07-25 @ 21:03:54
URL: http://sannyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0