Monets trädgårdar

Minns ni att jag var på Monets trädgårdar för en dryg vecka sen?

Här kommer lite bilder!

1. Den kända näckrosdammen, med den kända bron. Tyvärr var det en man som rodde omkring och städade eller nåt, medan vi var där, annars hade bilden varit perfekt. Ser dessutom nu att jag lyckades lägga min copyrightgrejj mitt i bilden, men ni får låtsas att den också är en näckros. Känner ni igen er?



2. Samma damm, den här gången är jag under ett av pilträden. Tyckte det var fint.



3. En blomma som är orange. Ser ut som om jag fotade mitt i natten, men det var jätteljust ute. Blir väl så med blixt, kanske. Blomman är i alla fall fin!



Det här är bara ett litet smakprov på vad man kan ses i Monets trädgårdar. Det var jättevackert med blommor och grejjer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0