Sista inlägget från frankrike?

Det här är eventuellt det sista inlägget jag skriver innan jag åker hem. Halv åtta, tisdag morgon går mitt plan.

Igår var jag inne i Paris för sista gången. Promenerade och shoppade lite kring hallarna. Shorts, mjukisbyxos och en bikini blev det, som jag spädde på min parisgarderob med.

Idag måste jag packa. Allt. Utom kläderna jag har på mig. Imorgon jobbar jag hela dagen, och måste dessutom hinna städa mitt rum. Duktig som jag är så är jag redan klar med bilen och badrummet.

När jag kommer hem blir det bloggning av dock.

Ska visa bilder, och spekulera kring vad jag har lärt mig, och hur jag har utvecklats. Intressant va?

Hejdå frankrike. Jag kommer sakna dig. Men jag kommer tillbaka.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0