Stulna koppar

Som ni kanske hört passade jag och Jenny på att byta bilder med varandra innan vi åkte hem från frankrike.

I morse satt jag och tittade igenom dem en gång till och då hittade jag den här bilden:



Det är väl inget speciellt med den. Jag sitter och fikar på starbucks, och dricker kaffe, inte direkt det ovanligaste som kan hända.

Sen kom jag på något.

De två kopparna som står på bordet framför mig, ligger nu hemma hos Theo i stockholm.

Thats right, I stole them, and I am prud of it. Jag ville ha starbuckskoppar, så jag tog dem.

Jag och jenny var som två fnittriga skolflickor, som smög ner våra koppar i väskorna, och sprang ut ur stället. Slog huvudet i lampan, sprang in i stolar, klarröda kinder, och höga skratt. Nervositet och adrenalin. En väldigt intressant upplevelse.

Men kopparna är mina!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0