En mysig dag i Paris

Så blev det.

Idag var jag inne i Paris och träffade Jenny och Sofia. Vi shoppade lite, och käkade middag på en juste engelsk pub, där jag käkade den första vegetariska hamburgaren sen jag kom hit (finns för tusan ingen riktigt bra snabbmat för vegetarianer här), så det var en stor hit!

Köpte faktiskt även en klänning, ett linne och ett par skor.

Så det var min dag det. Hoppas ni också haft en bra dag. Mina sista dagar här kommer vara präglade av jobb, eftersom den äldsta redan slutat skolan och jag måste vara hemma med honom om dagarna numera.

Så det kanske var sista vardagen innan jag åker hem jag kan åka in till Paris. Men jag har i alla fall tre helger kvar.

Om exakt tre veckor kommer jag göra mig i ordning för att gå och lägga mig i sverige för första gången på över ett halvår.

tusan... Jag vi aldrig åka hem!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0