En vecka kvar

Tidigt tisdag morgon åker jag. Mot min vilja. Men jag kommer tillbaks. Jag vet inte när eller hur, men tillbaks ska jag.

Har börjat förbereda inför hemresan nu. Lämnat massa saker till min mamma som är på bilsemester i Frankrike nu, så jag ska kunna få med allt hem.

Idag tillbringade jag nästan 3 timmar med att städa bilen, så den ska vara fin när jag åker.

Sista minuten shopping blev också av i helgen.

Snart kommer jag börja blogg igen. På någotvis längtar jag. Jag gillar att skriva. Känna hur mina tankar och reflektioner tydliggörs och analyseras när de hamnar svart på vitt. Och så saknar jag alla gulliga och roliga kommentarer förstås. Och att visa alla roliga bilder jag tagit!

För övrigt var jag och mamma på monets trädgårdar i fredags. Det var otroligt vackert. Jag har många bra bilder ni kan få se senare, men nu får ni en jag googlat fram så länge.


http://content.expressen.se/blog/14/24/21/riddartorp/images/paris05%20039.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0