Hej bloggen

Wow, vad jag hade svårt att hitta på en rubrik.

Idag när jag kom ner för att fixa frukost är hela köket täckt av disk. Diskmaskinen är ren, så jag plockar ut den, men båda stekpannorna, två kastruller och en plåt, helt nedkladdade pryder spisen och köksbänken.

Som alla normala människor ignorerar jag detta, och hoppas att dem som har ställt till med det (Pia och Stéphane) också ska lösa det.

Nyss kom jag hem efter att ha lämnat barnen och handlat mat. Disken stod kvar. Jag måste laga mat. Så nu har jag städat hela köket efter föräldrarna.

Don't get me wrong, jag hatar att städa, men jag har inget emot att göra det efter barnen, de kan inte göra det själva. Men jag vill för fan inte gå och städa efter vuxna människor eftersom de kan städa efter sig själva. Speciellt när jag inte ens fick äta utav vad det nu var som kladdat ner hela köket...

För övrigt kan jag berätta att jag kommit på det ultimata sättet att roa en sexåring.
På med badbrillor, och så gör du roliga ljud och miner. Funkar asbra!

Jag är bäst.
Kommentarer
Postat av: Toffs

haha, snyggt! det finns många sätt att roa barn på, men det där är nog det jag tycker ser roligast ut. Dessutom tror jag att du också hade roligt... :-)

2008-06-20 @ 14:47:17
URL: http://gilgamesh.blogg.se/
Postat av: PaxY

Vadå sexåringar...? Även vuxna får ju ha roligt åt roliga saker :)



Hej, förresten. Long time no see!

2008-06-20 @ 21:45:25
URL: http://paxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0