Ey yo!

I'm back!

Och den här gången har jag ingen ursäkt. Har helt enkelt kännt för en liten bloggpaus, så jag tog en.

Mycket och lite har hänt sedan jag sist skrev.

Mina päron har varit här. Mitt lov har tagit slut. Vädret har blivit till en värmebölja, bikini är typ för varmt.

Bullen och Mishka har blivit jättestora. Nu är de ute och vandrar i trädgården lite då och då. Ibland hoppar de upp på muren som avgränsar vår trädgård, och sedan ner på andra sidan. Då måste man gå och hämta dem. Mycket gulligt.

image171

Här har ni bullen i egen hög person.
Kommentarer
Postat av: Toffs

Din kisse är himla söt. Och ibland får man ta en bloggpaus. Det har även jag gjort. Och det har underlättat för mig, för nu kan jag återgå till bloggandet med ny energi. :-P

2008-05-17 @ 13:47:25
URL: http://gilgamesh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0