En riktigt bra lördagmorgon

Idag har jag haft en såndär perfekt morgon, där man utan att ha tråkigt har fått något bra gjort.
http://sdsmedia.sydsvenskan.se/archive/00094/stada384_94230a.jpg
Sovmorgon. Städa badrum inklusive skrubba kaklet i duschen, tvätta handfat och toalett, och torka golvet. Dammsugit och våttorkat i både köket och hallen, och torkat av alla ytor i köket samt rengjort spisen och kaklet runt.

Det stora rummet lämnade jag till Theo. Det är visserligen störst, och med mest grejjer, men jag tog faktiskt tre rum så det går mer  än jämt upp.

På något sätt lyckades jag göra allt det här utan att dö på mig själv, och höll ångan uppe riktigt bra.

Så nu unnar jag mig en riktigt lång helglunch framför datorn och TV:n. Jos, mjukt bröd, ost, philadelfia och marmelad.

Kan en dag börja bättre. Vad jag än gör idag så kommer jag ju fortfarande kunna vara stolt över allt som blivit gjort!
Kommentarer
Postat av: EgoElin

Jisses va du var duktig! Jag som bara går hemma just nu skulle behöva hälften av den där energin =)

2008-11-18 @ 15:55:38
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0