Joyfull!

"Höstlovet" är slut, tillbaks till skolbänken.

Ja, jag vet att jag inte hade höstlov, men jag hade två dagar (fyra om man räknar helgen) mellan kurser så jag låtsades att det var ett höstlov.

Har blivit ett socialt och trevligt höstlov där jag både hunnit hälsa på pappa, se min farbrors nya lägenhet, dricka vin med vänner och äta brunch hos Theos pappa.

Men nu är jag på jobbet, det är en såndär förhatlig 13-timmars dag idag. Började skolan nio imorse, gick till lite efter fyra och så nu jobbet klockan sex. Slutar tio, och hann inte ens hem emellan. Jävligt bra känns det.

Har dock gjort två fina saker idag. Kopierat ett kapitel ur en kursbok så jag slipper köpa den (tack plagiator, skolans kopieringsmakapär) och börjat läsa kurslitteraturen samma dag som kursen började. That's a first.

Hur vet man att Ingeborg tycker ämnet är roligt?
Hon börjar läsa redan innan hon vet vad hon ska läsa...
Kommentarer
Postat av: Roy.

ooh. läs läs läs läs!

2008-11-04 @ 17:05:34
URL: http://nils-agda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0