Helgen

Hej!

Blev lite sparsmakat här till helgen med blogginlägg. Beror på att jag har haft en australiensare boende hos mig några dagar, men han drar imorgon.

Mycket kul. Picknic på Norr Mälarstrand, Picknick på monteliusvägen, middag hos nån han träffade på en konsert som också var från down under.

Idag är det skola på förmiddagen, och så misstänker jag att det blir vasamuseet på eftermiddagen. Kul, för jag har inte varit där sen jag var typ 10.

Men först: Diskursernas makt i tre timmar.
Kommentarer
Postat av: Elin

Yepp..jag booor ju här :D Kom ner vetja å gå du oxååå!

2009-04-27 @ 10:26:22
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

meh. jag då? allt är ju mitt "fel" ^^

2009-04-28 @ 01:02:55
Postat av: Roy.

meh. jag då? allt är ju mitt "fel" ^^

2009-04-28 @ 01:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0