Idag

Tänkte börja med sådanahär idag listor lite då och då, så att ni alla får ta del av mitt spännande liv. Det ni.

Såhär ser min dag idag ut:

  • Föreläsning
  • Grupparbete
  • Hem och av misstag somna i soffan
  • Vakna och stressa iväg för att möta Rebecka + vänner
  • På jobbet (det gamla)
Och det var väl det det. En skön dag där saker har blivit gjorda faktiskt.

Trots missödet då jag somnade i soffan när jag bara skulle kolla mailen.
Jag som behövde plantera om min små plantor i större krukor!

Jag hann i alla fall dammsuga. Alltid något.



Om någon undrar så är alltså dessa listor till stor del för att jag själv ska minnas vad jag gör om dagarna...
Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, jag skulle nog också behöva göra såna där listor..! "Hm.. vad gjorde jag igår... vafaan.. VAD GJORDE JAG IGÅR EGENTLIGEN??" Minns typ aldrig nåt..



Men du kan inte åka tillbaka och vara au-pair igen då? Eller du kanske är less på det..

2009-04-25 @ 00:10:00
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0