Idag

Godmorgon hela världen!

Idag är en bra söndag, det känner jag i lilltån.

Kvällen igår vart superbra. Spexet var superroligt, kanske inte det bästa jag har sett, men väldigt roligt. Sen gick jag och Frida och åt pasta på en trevlig restaurang vid stureplan, vid namn vapiano.

Efter det mötte vi upp Rebecka, och så tog vi alla tre en öl på Dovas innan det var dags för Frida att dra hem, och mig och Rebecka att dra till skivan. Skivan var väl ok. Lite lite folk kanske, men det var kul att träffa marcus och hans vänner igen!

Morgonen har jag ägnat åt att baka cheesecake. Botten och fyllningen är klar, och nu jobbar jag på en hallonsås att ha till. Vi får se vad jag gör av det, bilder utlovas!

Har även förberett middagen genom att göra en hoummus. De blir ju ofta bara godare om de får stå till sig lite. På menyn står nämligen tabbouleh, linsbiffar och hoummus.

Nu måste jag springa ner till återvinningsstationen, och hämta ut pengar. Om två timmar kommer pappa och hämtar mig, så ska vi åka och hämta upp mina nya bokhyllor. Vilken härlig dag!

Hittade för övrigt en rolig bild från hajken förra helgen.
Tjejen till vänster är en av mina scouter, jag sitter med mitt svullna ansikte och coola mössa i mitten, och min kollega Ola spexar till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0