I'm back!

Vet ni vad? Jag tror min accent förändrats under dessa dagar, då alla engelska jag hört de senaste dagarna pratats med bred australiensisk dialekt. Värst var det när han pratade med den andra australiensaren, jäklar vilken hick-accent han fick då. Antagligen för att han var en hick*.

Men en rolig och trevlig hick! Tack "Roy" som introducerade oss och som var roten till de flesta av helgens händelser. (hej, jag ser ju inget om mig i din blogg så varför ska jag skriva om dig för. Nu förväntar jag mig lite mer omnämningar i framtiden tack!)

Hursomhelst så blev det inte så mycket sömn. Lite alla nätter eftersom vi gick och lade oss rätt sent, och alla alltid hade sovmorgon utom jag. Speciellt inatt då, då vi (läs jag) vart otroligt rastlösa och började spela Grand Theft Auto och titta på Paris, je t'aime till klockan fyra på morgonen, då vi skulle upp vid fem.

Men nu, efter en tre timmars powernap efter skolan känner jag mig nästan som mitt vanliga gamla jag igen!

Nu är det räkningar och städning på schemat. Good luck too me!


*I det här svengelska fallet betyder hick lantis.
Kommentarer
Postat av: Roy.

hick, haha.

2009-04-28 @ 23:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0