Oj Jesus.

Det här med påsken är väl överskattat?

Leder bara till stress. Och vad får man för det? Äckliga ägg och bilder på kycklingar?

Nej, inget för mig. Dessutom behöver de massa hjälp över påsk på mitt nya jobb (som kassörska). Så jag jobbar varje dag nu, fram till tisdag.

Igår: 10 timmar med 45 minuters rast.

Idag: 8 timmar med 15 minuters kasta-i-mig-lunchen-rast, följt av 4 timmar på mitt gamla jobb.

Imorgon och övriga dagar: 8 timmar med 15 minuters kasta-i-mig-lunchen-rast.

Så jag ber om ursäkt om jag är för trött för att blogga när jag kommer hem om kvällarna. Faktum är att jag inte ens orkar ta mig hem. Jag åker till min far. Det är närmre, och han har bil.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0