Så mycket gjort!

Den här veckan har jag verkligen fått mycket gjort. Och mer blir det.

Idag har det varit ytterligare en föreläsning, samt 3 timmars jobb, men nu kan jag kassamaskinen tillräckligt bra för att klara av påskrushen. Hoppas jag.

Sen kom jag hem, vid halv åtta-tiden. Theo hade middagen färdig på bordet han. Så bortskämd är jag.http://www.nyfikenvital.org/files/images/persilja-farsk-knippe.jpg

Sen planterade jag frön. Persilja, gräslök, spenat, sallat och lite blommor. Jag har även investerat i en balkonglåda. Så fort de små fröna har grott till sig, om ett par veckor, kommer jag plantera ut dem, och om ett par veckor kommer jag förhoppningsvis vara ägare av världens minsta köksträdgård. Än så länge får de dock stå på en plåt på matbordet, och vara mer ivägen än man kan tänka sig. Men det får det vara värt!

Dessutom har jag investerat i ett par Billy-bokhyllor. Fast på blocket. Så det skulle bli så billigt som möjligt. Dessutom får jag med överhyllor och lampor som lyser ner på dem. Kommer bli supersnyggt, om jag får säga vad jag tror.

Ska hämta dem på söndag. Alltså kommer jag och Theo spendera halva helgen med att städa vinden, för dit ska den gamla dåliga bokhyllan. Där får man knappt plats med en enda bok. Så upp på vinden med den, så mina nya fina bokhyllor kan ta dess plats.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0