Idag börjar bokrean!

Jajamensan, det gör den. Och då kan man fynda ser ni!

Som den hurtiga gamla tant jag (inte) är så kravlade jag mig ur sängen klockan 7 och pallrade mig ner till Åhlens, för att hinna dit innan boken jag ville åt tog slut.

Så min bokhylla pryds nu av böcker som:

Bröd













Passion för desserter

Klicka på bilderna för att komma till böckerna på Adlibris.

Även en bok om svensk husmanskost, en bok av Doris Lessing och en till bok om bröd trillade ner i korgen, allt för under 500 kronor sammanlagt. Fynd!
Kommentarer
Postat av: Roy.

nice med bokrea. jag lär ju inte införskaffa nåt. väntar på "en kos dagbok" av bepper wolgers! ha så kul i Paris så får vi ses när du kommer hem (:

aj miss jou.

2009-02-25 @ 09:56:14
Postat av: Roy.

*beppe wolgers. dööh.

2009-02-25 @ 09:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0