Städdag

Idag har jag och Theo varit duktiga. Väldigt duktiga.

Vi har gått upp. Från våra varma sängar.

Vi har storhandlat. För över 700 spänn i ett svep. Men nu är skafferiet så fullt att man vill springa omkring och vifta med armarna och skratta högt. Eller jag vill det i alla fall.

Sen har vi tillbringat ett antal timmar till städning. Damma, damma dammsug. Torka, torka, skaka matta. Gnugga, gnugga, gnälla. Nu blir man nästan bländad om man går in i köket.

I rummet, där kan man spegla sig i golvet. Det tycker jag är väldigt bra jobbat av oss, speciellt eftersom vi har trägolv.
Kommentarer
Postat av: R.

va duktigt!! jag måste också städa. borde gjort det i måndags... men nu är det redan onsdag, ojojojoj.

2009-02-04 @ 09:32:34
URL: http://nils-agda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0