Hemma igen.

Fullspäckad dag idag, men en härligt långsam morgon.

Gick upp för en halvtimme sedan, och nu sitter jag här och njuter av en proteinsmoothie med blåbär och hallon. Mycket bra start på dagen.

Sen måste jag dock ta mig till skolan för en fyra timmar lång föreläsning om feminism och postmodernitet. Efter det är det gymmet, och sen scouter.

Kommer bli en bra dag, det känner jag på mig.

Dessutom känns det ännu bättre nu när jag packat upp väskan och alla fina saker jag köpt/fått i Skåne. Bland annat köpte jag jättefina dricksglas till ett väldigt fördelaktigt pris, så att man inte behöver få ångest om något går sönder. Och två bunkar i rostfritt stål med mått utritade och en undersida i gummi så de står stabilt. Och såna hällkorkar till olja och vinäger, så nu har båda mina favoritoljor och min favoritvinäger en lättanvändbar kork.

Grisen står fortfarande på bordet dock. Han vill ha uppsikt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0