Jag ber om ursäkt

Här har det verkligen inte bloggats mycket den senaste vecka, jag har haft otroligt massa grejjer för mig.

Efter att tentaplugget äntligen var slut förra onsdagen var jag tvungen att göra allt jag inte tidigare hunnit medan jag pluggade.

Promenera på stan med en Amy, en britt och en belgisk couchsurfare. Spela biljard. Dricka öl (x3). Fika med Rebecka. Sova. Tvätta kläder. Äta riktig mat. Göra saker till scouterna. Fullt med saker.

Nu börjar det dock lugna ner sig, så nu kan jag blogga igen.

Dagens planering är som följer:

Möte på banken. (Vuxenpoäng!)
Träffa Amy och boka biljetter till Paris.
Gå och träna.
Jobba.
Ta en öl med Rebecka och se suburban kids with biblical names.

Det ni. Kanske ska jag baka bröd också. Om jag hinner...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0