Nyår

Välkomna in i 2009, kära läsare.

Mitt nyår var fantastiskt, spenderat med riktigt underbara vänner.

Först gick vi hem till mig och åt en härlig trerätters middag,drack vin och champagne, snackade skit som tusan.

Strax innan midnatt knallade vi ner till Rålis där vi skålade in det nya året med att titta på smällare och fira med övriga kungsholmsbor.

Sedan drog vi vidare till en fest vid mariatorget. Mycket trevligt folk där. Tyvärr var inte värden en av dem. Jag tappade min vante när vi skulle gå, och fick inte ens gå in och leta efter den, så nu har jag bara en vante! Illa.



Har tydligen inte stenkolla på hur fyverkeriinställningen på kameran funkar, men det blev coola, om än inte verklighetstrogna bilder...



Det ser onekligen ut som om det kommer bli en receptstorm här på bloggen idag. Eller imorgon. Har i alla fall ett antal riktigt bra recept att dela med mig av!

God fortsättning på er allihopa.
Hoppas ni hade ett bra nyår!

Kommentarer
Postat av: anki

tack så mycket vännen =)

2009-01-02 @ 14:46:45
URL: http://amatanovic.blogg.se/
Postat av: Linda H

hehe jag hade en sjukt rolig nyårsfest.. hur var ditt nyår?

mina bilder på fyrverkerierna blev helt kassa.. men jag vet att pojkvännen fick nåra riktiga snygging bilder skall se om jag får lägga upp dem!!

2009-01-02 @ 20:49:53
URL: http://hogsta.blogg.se/
Postat av: Hillan

Låter som en rolig nyårsfest :) Ser fram emot att läsa recepten. Snygga bilder, rätt sällan när man fyverkerier som är något utöver de vanliga. Kramar!

2009-01-04 @ 22:32:00
URL: http://hildurrr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0