Tattoo!

Så jag var hos tatueraren idag.

Hetsa inte upp er nu, det var bara en konsultation, men nu har jag i alla fall bokat en tid. Dessutom har jag några skitsnygga körsbärsblommor målade på revbenen med finaste kulspetspenna. Så att han skulle ha något att jobba med tills jag kom dit.

Hurra! Dyrt blir det dock, men det är det värt känner jag.

Tränat har jag också gjort idag. Gick superbra, så det känns kul.

Pluggat en hel del också. Håller på att analysera dokument inifrån om Thomas Quick- och jag säger bara att sån skit borde inte få sändas på SVT.

Otroligt vinklat, viktig fakta utelämnat, gjort för att öka tittarsiffror. Och det kallar de opartiskt!?

Nu kan ju inte jag avgöra huruvida Quick är skyldig till alla de mord han har erkänt, men han är skyldig till ett par av dem (det är jag övertygad om), bankrån, bränna ner korvkiosker, våldta SEX pojkar och en massa annat. Så vad media än trutar i er, Quick är inte oskyldig. Han är bara smart, och vet hur han ska spela på media...

Imorgon är det redovisning av analysen som gäller, och sedan bär det av till skåne och  morsan för min del. Ett litet sent julfirande sådär.

Återvänder till den stora staden på tisdag, men vi hörs nog innan dess!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0