Hur man vet att man är jetlaggad

Hur man vet att man är jetlaggad:

När man tio minuter i midnatt får ett stort begär att baka bröd, och ställer sig i köket och börjar baka. Då är man jetlaggad. Det blidde dock en kalljäst deg, så jag behöver inte baka ut den förrän imorgon.

När man prick midnatt tycker att det är en bra ide att börja sätta upp bilder på väggen, och börjar klättra på stolar, kleta med häftmassa och klistra, flytta och ändra på bilderna.

När man vet att man borde sova, men är piggare än piggast, och sugen på middag (för den middagen man åt kändes ju som lunch...).

Jag borde nog stänga av TV:n, datorn och alla andra distraherande element, samt ställa väckarklockan, så jag kan klå den här jetlaggen. Vi får se om jag kommer upp imorgon.
Kommentarer
Postat av: EgoElin

Woooo..min favvobloggerska is baaack :D Ska läsa igenom allt nytt..på söndag..efter festivalen..hoho =) Skitbra bakisgrej!

2009-07-09 @ 14:24:26
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0