Semestern är förbi!

Japp. Jag är tillbaka från Kanada.

Och åh fy jävla tusan vad trevligt jag har haft det.

Så underbart att träffa min älskade Jess igen, och hennes fantastiska vänner och familj.

För 10 minuter sedan ringde det på dörren, och resväskan var här, så nu är jag verkligen hemma.
Enda jobbiga med det är att jag fortfarande är i kanadensisk tidszon (minus 6 timmar) så jag låg och snarkade som värst när det ringde på dörren. Slängde på mig en tisha som låg bredvid sängen, och smutsiga jeans. Öppnar dörren med orden "förlåt att jag ser ut som skit, jag är i en helt annan tidszon."

Håret står rakt upp. På ena sidan. Som en solfjäder.

Så den stora frågan är... Är jag artig som påpekar varför jag ser ut som bajs, eller är jag fåfäng?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0