Inspirationen tryter

Det har verkligen bloggats dåligt här på senaste tiden.

Två anledningar:

1. Jag har ingen inspiration, för varken humoristiska och politiska inlägg, eller recept. Det har ätits mycket potatis i detta hushåll på senaste tiden...

2. Jag har tenta på tisdag. STOR TENTA. Det betyder att jag bor i diverse böcker för tillfället.

Men så idag kom en låda från årstiderna. Jag beställde ju en låda från dem i höstas, och blev så nöjd så, så nu har jag alltså beställt en till. Och när jag fick se alla vackra frukter och grönsaker i den, kände jag hur det riktigt kliade i fingrarna efter att få ställa sig framför spisen och laga mat!

Så på onsdag, när tentan är över, då kommer jag igång igen.

Nu ska jag äta vidare på mitt ekologiska, traditionsenligt bakade danska rågbröd som jag även det beställde från årstiderna. Dyrt, men gott!

Sen ska jag iväg till en klasskompis. Vi har en studydate, serni!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0