Je suis revenue

Jajamensan. Hemma igen.

I tråkiga, kalla, gråa Sverige. Vill tillbaks till Paris ännu mer nu. Det var fantastiskt.

Men livet fortsätter, och nu kan jag inte missa mer skola, så det var bara att åka hem igen...

I Paris var det underbart. Jag fick visa Amy massvis av mina favvoställen i Paris, Montmartre, Marais, Montreuil, Starbucks...

Le truskel såklart! Och le motel och Popin. Japp. En hel del fest blev det.



Här sitter jag i Luxembourgträdgården i bara T-shirt med solen i ögonen! Det ni! I Paris är våren kommen!

Tyvärr klarade jag bara av en kvart i T-shirt, men ändå. Det var en bra kvart!

Lite shopping blev det också, så nu är garderoben uppdaterad. Jag har ju knappt shoppat något hela hösten och våren (duktiga jag) så jag hade gett mig själv ett fripass medan jag var i Paris.

Det resulterade i två sjalar (en på bilden), två par skor, en jeansjacka som ska färgas om och trixas lite med, och en finfin väska.

Plus en massa massa bilder och vykort som ska blandas ihop med några bilder jag har tagit i Paris. Sen ska allt upp på väggen i en salig röra, och ge mig en Parisvägg! Grymt kommer det bli!

Jag hoppas att ni alla varit avundsjuka på mig när jag varit borta. Så bra var helgen, att jag kan lova er, att om ni inte var det, så gjorde ni fel!
Kommentarer
Postat av: Per (Pappa) Berg

Eftersom jag faktiskt är avundsjuk så kan jag tala om att jag skall till Bordaux några dagar i slutet på April, och nej jag kommer att orka bära min väska själv.



PS. Vi hart ditt vykort för avhämtning hemma.

2009-03-06 @ 14:27:10
Postat av: PaxY

Hej! Tänkte bara meddela att jag länkat din blogg till min, nu :P

2009-03-16 @ 21:34:26
URL: http://paxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0