Goodstore!

Blev en lugn morgon idag. Bakade lite bröd, tittade på ett par avsnitt av Jamie Oliver.

Sen iväg till friskis och svettis för ett jympapass.

Efter det Goodstore. Har nämnt den förut, men den är värd att nämnas igen. En helt ekologisk och helt vegansk affär som ligger på skånegatan på söder.

Blev lite smått och gott. En currypasta (vilket jag alltid tyckt är svårt att hitta eftersom jag är väldigt allergisk mot skaldjur och de flesta innehåller räkpasta.), Två olika veganska "biff-mixer" som jag kan prova nån dag när andan faller på,  en vegansk nachoost för när jag vill skämma bort mig själv, och en burk vegansk ravioli som jag ska ha med mig som lunch till jobbet imorgon.

All in all, en lyckad utflykt.

Har dock upptäckt att Daglivs, mataffären vid Fridhemsplan, har ett väldigt bra utbud av veganska produkter till ett ganska bra pris. Så det är ett stort plus!
Kommentarer
Postat av: PaxY

Lugna dagar är alltid roliga!

2009-05-08 @ 22:36:16
URL: http://paxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0