Magsjuk

Japp. Nu kanske ni undrar varför det inte kommit några recept här på länge.

Det beror på att jag inte ätit på länge.

Igår drabbades jag av akut magsjuka serni. Ingenting fick jag behålla.

Provade med allt från banan till jos till bröd (både hårt och mjukt) men inget fick jag behålla.

Lyckade dock få i mig ca en dl buljong innan jag somnade. Och en 3-4 hallon mitt i natten när jag vaknade av en blandning av hungerskramper och illamåendekrampor.

Nu på morgonen har det blivit ett halv glas jos, och en näve solrosfrön. So far so good.

Bakar för övrigt muffins nu också. För att bjuda på i skolan. Får se om jag vågar smaka själv dock...
Kommentarer
Postat av: Roy.

friska på dig nu!!

2009-05-20 @ 10:16:51
URL: http://greenerthanlife.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0